Personlighetsanalys

ÅÅÅ, så intressant!  Snodd från Suvi och Åsnan

Enligt en enkel formel kan några få väl valda frågor avslöja allt om din personlighet. Detta test används bland annat av etablerade men hemliga organisationer för att utröna vem som lämpar sig för att bli hemlig agent. Om du svarar på denna enkät ska du inte bli förvånad om någon av dem kontaktar dej!

• Pasta finns i alla möjliga former och utföranden. Propagera lite för din favorit!

Penispasta tycker jag är väldigt skojig.

 • Mycket kan avslöjas om en person baserat på hur h*n äter pizza. Utifrån och in? Uppskuren i bitar för att stoppas i munnen med händerna? Lämnar du kvar kanterna eller skrapar bort osten? Allt avslöjar hur du är som person.

Kanterna äter jag verkligen inte. Där är ju inget gott och de är alldeles för hårda. Ändå räcker pizzan flera dagar åt mig. Jag äter helst med redskap för jag tycker inte om att bli kladdig! Säkert något från barndomen, enligt psykologerna.

• Det är din födelsedag och du får (för en gångs skull?) allt du önskar! Hur ser menyn ut? Vilka är där och firar med dej?

Det skulle vara en total överraskning om detta hände. I så fall är menyn också en överraskning. Det enda som är säkert är att jag inte har gjort någon rätt själv. Det skulle inte förvåna mig om de har gjort skaldjursbuffé och glömt att jag är intolerant, så jag får sitta där med en baguette och bregott. Men jag tror egentligen inte att någon mer än min närmaste familj vill fira mig något mer. Här är det liksom färdigfirat.

En märklig djinn dyker upp och utlovar superkrafter! Villkoret är att man berättar sitt allra mest själviska skäl till varför man vill ha en viss superkraft. Vad önskar du dej och varför?

Jag skulle vilja ha förmågan att hitta alla barn som försvinner innan det hinner hända dem något. Det är det värsta som kan hända en förälder och jag har så väldigt lätt för att sätta mig in i hur det känns. Superkrafter? Det är ju pluralis, så då önskar jag mig en kraft till. Onda ögat, om jag lovar att använda det bara på dumma personer.

 • Du chattar med en amerikan som hävdar att han ser ut som en blandning mellan Steve McQueen och Don Johnson. Nu vill han veta vilken kändis du är lik! Vem drar du till med? Kan vara bra att veta om det nån gång ska göras en film om ditt liv. Bonusfråga: vad är den träffande titeln på filmen?

 Nej, nej, jag liknar ingenting. Möjligen har jag vissa drag gemensamt med Meryl Streep när hon inte är till sin fördel. Filmen kommer att heta ”Men jag då?”

• Hur mycket städdille har du? Vare sig du är en slarver eller en pedant har du garanterat en städrelaterad fixering, som att dammtorka lister, polera bakom spisknapparna eller att ta bort alla hårstrån från borsten. Det finns säkert nåt du stör dej på när du hälsar på hos andra! Time to come clean!

Jag tycker inte om städning, surprise. Jag slår mig alltid på dammsugare, snubblar på moppar, går på bordshörn, slarvar bort trasan, välter såpflaskan och får ryggskott av sophinken, och blir aldrig färdig, så det är ingen idé att börja. Keramikhällen är däremot rolig att göra ren. Det blir fint, jag slår mig inte och spisen kommer sällan bort.

Hårstrån i handfatet tycker jag inte om.

 • Ingen undersökning är komplett utan närgångna frågor om sexlivet. Frågan du nu måste svara på går inte att slingra sig ur! Det leder till omedelbar diskvalificering. Frågan lyder: vad kan du inte acceptera att din partner tar med sig i sängen?
En död fisk och knäckebröd.

 • Vad är hemligheten bakom ett lyckligt förhållande?
Att båda två är perfekta och att båda vet om det och att ingen missunnar den andre att också vara perfekt.

Enligt ett fördrag i Haag har du, genom att ha läst enkäten, samtidigt förbundit dej att själv svara på frågorna. Svara skyndsamt, för annars kommer obehagliga påtryckningar utövas! Jag garanterar, det är för ditt eget bästa.

(Fördraag i Haag, haahaa säger jaag)

Kommentarer
Postat av: Åsna

F'låt för hårstråna... :$

2008-09-06 @ 13:44:12
Postat av: Åsnemamman

Det är inte bara dina. Men dina hårstrån är vackrast på huvudet...

2008-09-06 @ 14:45:45
URL: http://frudecibel.blogg.se/
Postat av: Suvi

Vad trist att inte ens din önskefödelsedag slår väl ut! En superkraft skulle kunna vara att alltid få fram lyckade firanden! ;)

2008-09-07 @ 16:05:29
URL: http://suvi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0