Upplockad handske

Ullah har utmanat mig, och jag måste givetvis plocka upp den kastade handsken.

Utmaningen lyder som följer:
* Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta sju saker om dig själv, alldagliga som knasiga.
* Utmana sju stycken bloggare i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

1. Jag tappar ofta mina vantar.
2. Jag tycker om får.
3.Jag har hjulat i konseljsalen på slottet.
4.Jag har sett en person live, som bars till dopet av en person, som varit förlovad med Napoleon.
5. Jag har skrivit en kioskvältarC-uppsats.
6. Jag är nog den, som har sjungit fel flest gånger i Sveriges Radio.
7.Jag har blivit inervjuad av Tage Danielsson.

Åsnan har redan utmanat nästan alla mina bloggbekanta, så jag har nog inte 7 stycken kvar. Jag utmanar härmed  Otsi, Mondschnee och Carl Bildt.. Hahaha, nej jag känner verkligen inte Carl Bildt. Men hans blogg skulle säkerligen behöva piffas upp.

Kommentarer
Postat av: cruella

4:an är mycket imponerande! Jag önskar faktiskt att Calle Stropp plockade upp handsken och fyrade av lite smaskiga fakta.



Här kommer förexten ett roligt bloggtips. Särskilt kategorin Ett plagg xx stilar och Dagens outfit piggar upp i vintermörkret.



http://egosumsara.blogspot.com/

2008-11-04 @ 10:05:09
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: Ullah

Jag tänkte just skriva och be dig att utveckla den där Napoleonpunkten. Och så ser jag att Cruella är inne på samma linje.

2008-11-04 @ 14:09:15
URL: http://guld.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0