Konstiga tanten

Jag antar, att alla har sett Åsnans nya bidrag till "Katastrofala skivomslag". (www.kattarsis.blogg.se) Offret är jag igen. Men jag tycker faktiskt att jag ser riktigt trevlig ut på bilden. Vilket barn skulle kunna motstå att komma och leka med mig? Apropå den vackra bilden på mig med en del iögonfallande detaljer, kommer jag  osöööökt att tänka på en komplimang, som jag fick av Åsnan när hon var ungefär så stor som hon är på skivomslaget i förra bloggen. Hon hade fattat att man skulle säga positiva saker när man ville vara snäll. Så hon sa: Mamma, du är så söt i de där tänderna".
Instämmer. Nu lurar jag i vassen för att komma med ett nytt, fantastiskt och komprometterande skivomslag.

Kommentarer
Postat av: Åsna

Oooh, så spännande!

2007-09-03 @ 23:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0