Någon ställer till det

för mig på Facebook. Jag lägger upp bilder och skriver skojiga eller mindre skojiga kommentarer och bilderna ligger kvar i fem sekunder och försvinner sedan. Om någon kommenterar bilden, får jag meddelande i min epost och då får jag en länk och kommer till bilden. Men den är borta ur mitt fotoalbum.
Jag hade lagt in en bild på Birger Jarl, eftersom han tycks ha samma behov som jag, titanskruvar. Men han försvann. Är det någon censur, så att han befanns vara alltför naken? Vad säger expertisen?





En fördel hade han; han hade tillgång till statskassan. Så är det inte numera. Äldre människor anses inte behöva ha några tänder att tugga med. FK ersätter bara t.o.m. nr 5.
Ja, somliga blir bakelser, somliga blir Kugeln och somliga blir glasögontrasor och säljs på Västergötlands Museum. En present till mig av min fådda syster.

Kommentarer
Postat av: Ullah

Han behöver nog lite mer än titanskruvar, statskassa eller ej.

2011-02-03 @ 13:31:21
URL: http://camastro.wordpress.com/
Postat av: Ö-helena

Alla mina inlägg och kommentarer försvinner också sedan ett par dagar tillbaka. Det kanske är ett led i stockholmarnas strävan efter hegemoni, vad vet jag.

2011-02-04 @ 11:04:41
URL: http://oversattarbloggen.blogspot.com
Postat av: Fru Decibel

Å, så skönt att vi är två! Låt oss kämpa tillsammans!

2011-02-04 @ 12:15:54
Postat av: Anonym

Faktiskt så försvann några av mina kommentarer också där. Sedan dök de upp igen.

2011-02-05 @ 18:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0