Finnes: begagnat celloetui;



önskas: pengar. Jag har nämligen köpt mig ett nytt fjäderlätt celloetui för att jag skall kunna bära omkring instrumentet (och spela förstås) tills jag är 90 år. Det var dyrt. Men detta har fungerat utmärkt och gör så än, om bäraren inte är styrke-handikappad. Som synes har jag fodrat det med quiltat rosentyg, vilket var en bedrift, om jag får säga det själv.
Vet ni någon som är intresserad, så tar vi det där med priset i så fall.
Annars får ni glädjas åt bilden med mormors handsydda draperier i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: bäver

Åååh grattis till ditt nya etui!! Roligt att höra att du äntligen fått det. Eller, fått är väl en lögn, men jag gläds med dig trots fattigdomen. :)

2008-09-01 @ 19:21:16
Postat av: Lotta Gustafsson

Hej! Råkade hitta ditt begagnade celloetui! Ser det är några år sedan men du kanske har kvar det? :-)
Kontakta mej gärna i så fall! Med vänlig hälsning Lotta

2013-12-08 @ 13:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0