Mamma Mu good bye

Så var det gjort. Aldrig mer Mamma Mu. Idag blev föreställningen dock väldigt lyckad och det var trevliga barn och trevliga föräldrar och biblioteksmänniskor var där från både regionen och från andra bibliotek, och vi kan få hur mycket jobb vi vill! Inom rimliga gränser förstås. Men allting hänger nu på om jag får ha kvar det här som bisyssla för A-kassan. Annars får vi lägga ner detta behjärtansvärda projekt. Och så förstås måste vi hitta en annan sagofigur än Mamma Mu, som jag kan vara medan "Lilla farbrorn" byter om till  "Den lilla lilla gumman". Kan jag få några förslag? Om det nu är någon som läser denna blogg förstås. Man kan ju undra.
För att ni riktigt ska förstå hur behjärtansvärt det är att hitta på en annan figur till mig, publicerar jag en bild på Mamma Mu som hon tagit sig ut på föreställningarna.



Kommentarer
Postat av: DrKotte

*skrattar högt och hjärtligt och kommer fortsätta med det hela natten*

2007-11-13 @ 21:41:38
URL: http://onkeltuca.blogspot.com
Postat av: Åsna

Världens sötaste ko! Men konstiga små horn.

2007-11-14 @ 13:56:09
URL: http://kattarsis.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Det är den raraste ko jag sett! Jag tycker det är jättesynd om Mamma Mu måste ta farväl...
Förslag på nya figurer: Loranga-Dartanjang-Masarin, Lilla My, Gubben Pettson/katten Findus eller varför inte Pomeripossa?
Vill gärna se nästa figut du gör på bild! :-)

2007-11-21 @ 13:18:10
Postat av: bäver

Hihihi, hur kan barnen missa att du är Mamma Mu? Världens bästa dessutom. :)

2007-11-21 @ 18:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0